امروز : پنج شنبه ۱۳۹۶/۰۶/۲ می باشد.

آموزش رایانه و موبایل

روش های مناسب برای سحر خیز شدن

روش های مناسب برای سحر خیز شدن

در این مطلب برای کاربران سایت تفریحی اچ فان روش های مناسب برای سحر خیز شدن را قرار داده ایم که امیدواریم این پست سایت برای سحر هیز شدن شما مورد پسند شما قرار بگیرد و همچنین مفید باشد.در این مطلب برای کاربران روش های سحر خیز شدن به همراه توضیح آن برای شما آماده شده و قرار داده ایم.شما میتوانید برای دیدن آموزش سحر خیز شدن به ادامه پست این مطلب مراجعه کرده و راه های مناسب برای سحر خیز شدن را از سایت مشاهده بکنید.

 

روش های مناسب برای سحر خیز شدن

 

۱ – گرم بودن اتاق

در ساعت هایی که شما خوابیده اید دمای مناسب اتاق بین شانزده تا هحده سانتیگراد است که اگر دما بالاتر از این مقدار باشد یاعث میشود شما دیرتر به خواب بروید و صبح نیز به سختی بیدار بشوید.

 

۲ – مفید بودن آب در سحر خیزی

با فرض اینکه شما حال بیدار شده اید مرحله اول را پشت سر گذاشته اید و حالا برای اینکه شما بتوانید از تخت خود بلند بشوید میتوانید یک لیوان آب بخورید.تحقیقات نشان داده است که خوردن آب میشود اکسِژن جریان پیدا کند و مواد زائد و سمی از بدن دفع بشود.

حال نیز شما میتوانید برای مرحله بعد دوش بگیرید زیرا که تغییر دما باعث خواهد شد جریان خون تغییر بکند و انرژی شما نیز افزایش پیدا بکند

اگر دوش گرفتن هنگام صبح برای شما سخت است شما میتوانید صورت خود را بشویید و دستها مچ دستتان را زیر شیر آب بگیرید

 

۳ – با شکم پر نخوابید

بهتر است هنگامی که میخوابید با شکم پر نباشید همچنین برای خوابیدن شکم خالی نباید باشید پس بهترین حالت حالت متوسط است که نه شما شکم پر باشید و نه شکم خالی

 

۴ – پیاده روی تند داشته باشید

تحقیقات نشان داده است که خوب خوبیدن در شب با راحت بیدار شدن در صبح رابطه مستقیم دارد پس بهتر است قبل از خواب سی دقیقه پیاده روی تند داشته باشید و یا ورزشی دیگر را انجام بدهید.

 

۵ – به خود انگیزه برای بیدار شدن بدهید

یکی از عوامل مهمی که میتواند در سحر خیزی به شما کمک بکند انگیزه داشتن است پس شما بهتر است به خود انگیزه بدهید انگیزه اه مانند صبح که بیدار شدم صبحانه درست کنم.

 

سایت تفریحی اچ فان

 

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

آخرین مطالب

محصولات فروشگاه