امروز : جمعه ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ می باشد.

آموزش رایانه و موبایل

روش های کنترل کردن استرس

روش های کنترل کردن استرس

در این پست سایت تفریحی اچ فان روش های کنترل کردن استرس را آماده کرده و همچنین برای شما در این مطلب سایت قرار داده ایم که امیدواریم این مطلب سایت درباره استرس است برای شما مفید واقع شده باشدبشود.در این پست سایت روش هایی برای کنترل کردن استرس قرار داده شده است که برای هر روش توضیح قرار داده شده است که شما میتوانید برای مشاهده راه های کنترل کردن استرس به ادامه مطلب این پست سایت مراجعه کرده و روش ها و راها های کنترل کردن استرس را است سایت مشاهده کنید.

 

روش های کنترل کردن استرس

 

 

۱ – کشیدن نفش عمیق :

اولین کاری که هنگامی که شما با استرس روبرو شدید بهتر است انجام بدهید انجام دادن نفس عمیق است.اینکار باعث خواهد شد نگرانی شما متوقف شود و واکنش مثبت بدن فعال بگردد

 

۲ – نگرانی را بپذیرید :

باید به یاد داشته باشید که نگرانی یک حس و پاسخ بدنی است که و آن را باید پذیرفت زیرا که نپذیرفتن آن باعث خواهد شد وضعیت استرس شما بدتر بشود.

 

۳ – کنترل کردن ذهن :

در مقابل استرس ها و اتفاقاتی که می افتد شما باید به بدنتان اجازه ندهید کنترل ذهنتان را بگیرد و شما باید ذهنتان را کنترل کنید

 

۴ – تفکرات منفی را زیر سوال بپرسید :

از خود بپرسی ایا این نگرانی که من دارم منطقی است / چقدر ممکن است این نگرانی اتفاق بی افتد / اگر این اتفاق ب هم بی افتد چقدر باید نگران آن بود / و از این نوع سوال ها که باعث کاهش استرس خواهد شد.

 

۵ – به فضا های آرام بخش فکر کنید.

۶ – به خودتان چکلات مثبت بگویید و خودتان را آرام بکنید.

۷ – معمولا استرس برای وقتی است که به آینده فکر کنید برای اینکار نفس عمیق بکشید و به حال فکر کنید.

۸ – کارهایی که در مواقع عادی انجام میداده اید حال نیز انجام بدهید.

 

 

سایت تفریخی اچ فان

 

ارسال نظرات

پاسخی بگذارید

آخرین مطالب

محصولات فروشگاه